Klachtenregeling LHV Academie
Als je niet tevreden bent over de LHV Academie dan kun je een klacht indienen. Dit kan per e-mail of per brief. Klachten zullen zo snel mogelijk – doch uiterlijk binnen vier weken – worden behandeld. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, bijvoorbeeld door de complexiteit van het dossier, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht.
Je krijgt van de LHV Academie bericht door wie jouw klacht in behandeling wordt genomen. Dit zal één van de leden van de klachtencommissie van de LHV Academie zijn:
- Vivian van Vliet, huisarts
- Milan Poucki, huisarts
- Carine Westerweel, huisarts
Binnen de LHV Academie is er één functionaris (Yvette Haasbroek) die toeziet op de naleving van de klachtenprocedure. Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Wij doen er alles aan om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zo zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kan je in beroep gaan met een derde partij, namelijk de Beleid en Organisatie Huisartsen Advies Groep (BOHAG). De uitspraak van de BOHAG is bindend voor de LHV Academie.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.
Je kunt jouw reactie onder vermelding van “klacht” sturen naar:
academie@lhv.nl
of
LHV Academie
t.a.v. klachtencommissie
Postbus 20056
3502 LB Utrecht